Poikkeusajan pelisäännöt

Treenaamisen pelisäännöt Nozomissa poikkeusaikana

 

Sääntö nro 1, se kaikkein tärkein: Älä tule treeneihin ollenkaan, jos itselläsi tai lähipiirilläsi on pieniäkään oireita.

 

Sisätreenissä

- Pese kädet ja jalat huolellisesti ennen treeniä. Käytä myös käsidesiä, jos sitä on saatavilla.

- Tule saliin vasta juuri ennen harjoituksen alkua.

 

Treenin aikana:

- Yski ja aivasta hihaan, nenäliinaan tai esimerkiksi hikipyyhkeeseen, älä käteen.

- Jos ohjelmassa on pariharjoitteita, pidä koko treenikerran ajan sama pari.

- Jos ohjelmassa on aseharjoitteita, käytä omia aseita (jos sellaiset omistat), tai muuten samaa välinettä koko treenikerran ajan.

- Pyri säilyttämään mahdollisimman pitkä väli treenikavereihin tai toisiin pareihin koko treenin ajan (myös alku- ja loppukumarruksissa).

 

Treenin jälkeen:

- Siirry salilta ulos heti treenin päätyttyä (hakaman voit toki viikata tatamilla), ja suosi treenin jälkeistä sosialisointia mieluummin ulkosalla.

 

 

Ulkotreenissä

- Ulkotreeneihin siirrytään porukalla Nääshallin ovelta treenin aluksi (jos tiedät jo suunnilleen, missä ollaan, voit toki tulla suoraan treenipaikalle).

- Ulkotreeniin voit tulla joko treenipuvussa, tai ihan tavallisessa liikkumiseen sopivassa vaatetuksessa.

 

Treenin aikana:

- Yski ja aivasta hihaan, nenäliinaan tai esimerkiksi hikipyyhkeeseen, älä käteen.

- Jos ohjelmassa on pariharjoitteita, pidä koko treenikerran ajan sama pari.

- Jos ohjelmassa on aseharjoitteita, käytä omia aseita (jos sellaiset omistat), tai muuten samaa välinettä koko treenikerran ajan.

- Pyri säilyttämään mahdollisimman pitkä väli treenikavereihin tai toisiin pareihin koko treenin ajan (myös alku- ja loppukumarruksissa).